Drodzy Klienci,
Z głębokim smutkiem informujemy, że sklep internetowy goldenset.pl zakończył swoją działalność. Dziękujemy Wam za lata wsparcia, które umożliwiły nam oferowanie najwyższej jakości produktów i usług.
W związku z tym chcielibyśmy poinformować, że domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaż. Jeśli jesteś zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
Powierzchnia owijek Dunlop inspirowana stopami gekona - gadka a zarazem perforowana i lepka skutecznie redukuje nadmiar wilgoci. Zapewnia pewny chwyt a wiec doskona kontrol nad rakiet.
Linia BIOMIMETIC - technologie inspirowane natur.
Cechy:
unikalnewaciwoci powierzchni owijki
oferuje do 50% lepszy chwyt i przyczepno
lepsza kontrola, czucie i precyzja
W dotyku: lepka
Zawodnicy uywajcy marki Dunlop
James Blake Amerykaski tenisista z Florydy (ur. 28 grudnia 1979). Na rzecz tenisa porzuci studiowanie na Harvardzie. Od 1999 gra jako zawodowiec. W 2007 zdoby dla USA Puchar Davisa. Najwikszym osigniciem w Tennis Masters Cup byo dojcie do finau.
Dominika Cibulkova Sowacka tenisistka pochodzca z Pieszczan, urodzona 6 maja 1989. Gra zawodowo od 2005 roku. Uczestniczya do tej pory w 2 finaach imprez z cyklu WTA. Bya rwnie w pfinale Roland Garros (2009).
Nicolas Almagro Hiszpaski tenisista pochodzcy z Murcji (ur. 21 sierpnia 1985). Od 2003 status profesjonalny. Ma na koncie 5 wygranych turniejw ATP. Jego najwysze miejsce w rankingu to 11 (7 lipca 2008).
Tommy Robredo Hiszpan pochodzcy z Hostalric. Status profesjonalny od 1998. Wielokrotny uczestnik wierfinaw Roland Garros i Australian Open. Zdoby w 2004 roku wraz z innymi hiszpaskimi tenisistami Puchar Davisa.
Opis marki
Angielska firma sportowa zaoona w 1957 roku. Produkuje sprzt do tenisa, golfa, badmintona, squasha oraz odzie sportow. Produktami tej firmy gra midzy innymi Dominika Cibulkova oraz Nicolas Almagro.
Recenzje
Informujemy, że nie prowadzimy działań w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziły od użytkowników, którzy mieli styczność z produktem.