Drogi klienci, poniższy tekst ma za zadanie przybliżyć Ci naszą firmę i sklep
GoldenSet.pl. Nie musisz o nas nic wiedzieć by zrobić u nas najlepsze zakupy w Internecie, nie mniej jednak czujemy się zobowiązani powiedzieć kilka słów o sobie i naszym sklepie.
Zobacz też nasz plakat!
Bill Scanlon grający rakietą marki Wilson.
Golden Set czyli...?
Miłośnicy tenisa zapewne wiedzą, co oznacza termin "Golden set", ale gwoli przypomnienia: Jest to zwycięstwo w secie bez straty punktu w każdym z 6 gemów. Jednym słowem: perfekcja. W historii profesjonalnego tenisa to wydarzenie miało miejsce dwa razy, 22 lutego 1983 roku amerykański tenisista Bill Scanlon wygrał w ten sposób seta w meczu z Marcosem Hocevarame, w pierwszej rundzie turnieju WCT Gold Coast Classic. Drugi raz podczas Wimbledonu 30 czerwca 2012 roku, kiedy to rosyjska tenisistka (grająca dla Kazachstanu) Jarosława Shvedova wygrała w 15 minut seta z Włoszką Sarą Errani. Rosjanka nie straciła ani jednego punktu.
Podobnie jak w tenisie, również w handlu on-line można osiągnąć perfekcję. Przez to słowo rozumiemy wiele. Np. zaoferowanie naszym klientom pełną ofertę sprzętu najlepszych marek w najlepszej cenie albo dostarczenie każdego zamówienia w 24h czy też dostępni doradcy, z którymi można się skontaktować na kilka sposobów.
Doświadczenie.
Nawet najlepsze chęci mogą się okazać niewystarczające gdy nie ma się odpowiedniego doświadczenia. Pochwalić się doświadczeniem może każdy sklep, tyle, że po co się chwalić, skoro fakty a nie zapewnienia są istotne?
Dlatego też nie będziemy pisać sloganów w stylu: "wieloletnie doświadczenie na polskim rynku" czy "miliony obsłużonych klientów" - jedno i drugie jest mgliste i małowiarygodne. Przytoczymy więc tylko fakty. Od marca 2004 nasza firma prowadzi sklep windsurfingowy
surfmix.com, zaś od września 2006 roku sklep snowboardowo-narciarski
snowsport.pl.
Nasza praca.
Jesteśmy młodymi ludźmi, a więc Internet i handel on-line nie są nam obce. Ta forma sprzedaży róźni się od tradycyjnej, nie mniej jednak w naszym sklepie staramy się łączyć zalety sklepu stacjonarnego i internetowego. Jak to możliwe?
Wyjdźmy od tego, jaką przewagę ma na ogół sklep stacjonarny. Z pewnością jest to możliwość porozmawiania ze sprzedawcą i zasiągnięcia jego opinii. W naszym sklepie jest to również możliwe: każdy może się z nami skontaktować za pomocą telefonu (stacjonarnego, komórkowego, Skype) i na żywo porozmawiać o ofercie czy poradzić się przed zakupem. Dla tych, którzy preferują kontakt mailowy - mamy przygotowane specjalne formularze przy każdym produkcie, za pomocą których można zadać pytanie. Nasi konsultanci doradzą również za pomocą komunikatora Gadu-Gadu. To klient wybiera formę kontaktu.
Podobno w sklepie on-line trzeba czekać na przesyłkę, podczas gdy w sklepie stacjonarnym można ją otrzymać od razu po zapłacie. To prawda. Tylko, iż w naszym sklepie to oczekiwanie wynosi zaledwie 24h (a czasem nawet krócej). To bardzo proste - dzięki sprawnej organizacji udaje nam się wysyłać paczki niezwłocznie po dokonaniu zamówienia.
Ceny.
A co z cenami? Każdy chyba nie raz spotkał się ze sloganami w stylu: "U nas najtaniej", "Taniej być nie może", "Nie znajdziesz taniej" itd. Co z tego, skoro prawie zawsze okazuje się, iż gdzieś indziej jednak było taniej? My nie krzyczymy "Najtaniej na świecie", bo nie jesteśmy w stanie zweryfikować wszystkich cen na świecie. Możemy jednak zrobić coś innego. Sprawna organizacja firmy pozwala nam minimalizować nasze koszty, a jak wiadomo niskie koszty to niskie ceny. Inne sklepy wydają fortuny na reklamę, siedziby, zatrudniają tysiące pracowników: wszystkie te poniesione koszty muszą się im zwrócić, a mogą się zwrócić tylko po przez podnoszenie marż czyli cen.
My robimy inaczej. Rozsądnie planujemy nasze wydatki, sprawnie zarządzamy naszą kadrą i nie szastamy milionami na niepotrzebne reklamy. Dlatego właśnie nasze ceny są niższe niż innych. Inni wolą sprzedawać drogo ale za to mieć spoty we wszystkich możliwych telewizjach a my odwrotnie. Wychodzimy z założenia, iż najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. A jak powszechnie wiadomo, klient nie może być zadowolony gdy przepłaca.