Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
Rakieta ta zaprojektowana została z myślą o średnio zaawansowanych i zaawansowanych graczach. Wykonana jest w technologii [K]factor stanowiącej przełom w projektowaniu ram.
Technologia [K]Factor to kombinacja nowej generacji nanotechnologii i unikalnych dla produktów Wilson rozwiązań produkcji ramy dzięki którym udało się stworzyć rakiety zoptymalizowane dla różnego typu zawodników. System PWS (Perimeter Weighting System) zapewnia dodatkowe dociążenie główki, zwiększając stabilność, optymalny obszar trafienia i zmniejszając wyginanie ramy. Rakieta zaprojektowana dla graczy początkujących i średnio zaawansowanych ze średnim zamachem. Rakietami z serii [K]Factor grają między innymi takie sławy jak Roger Federer czy Venus i Serena Williams
Parametry techniczne
CECHY PRODUKTU
Powierzchnia główki
664,5 cm2
Waga
269 gr (bez naciągu)
Długość
69,85 cm
Materiał
Volcanic Frame
Balans
-
Ilość strun
16x20
Naciąg
Opcjonalnie (domyślnie NIE)
Siła naciągu
-
Pokrowiec
NIE
Zastosowane technologie
[K]ompact Center - To nowy kształt ramy, stworzony przy bezpośrednim udziale Roger'a Federer'a który poprawia manewrowność zapewnia lepsze wyczucie i ułatwia prowadzenie rakiety.
[K]ontour Yoke - To nowa konstrukcja ramy poprawiająca jej sztywnośc w kluczowych miejscach. Rakieta zyskuje dzięki temu lepszą stabilnosc przy uderzeniach niecentrycznych
[K]onnector - Technologia zapewnia zwiększenie czasu "przytrzymania" piłki na naciągu w trakcie udeżenia, poprawia to kontrolę i komfort gry.
Basalt - Bazalt to naturalna skała wulkaniczna, która po odpowiednim przetworzeniu może zostać użyta do produkcji wyjątkowo odpornych na drgania włókien. Włókna te wplecione wzdłużnie w strukturę materiału [K]rophite, poprawiają charakterystyki rakiety zwiększając wyczucie i chroniąc przed urazami powstałymi na skutek przenoszenia drgań.
Zawodnicy używający marki Wilson
Serena Williams Urodziła się 26 września 1981. Amerykańska tenisistka, grająca zawodowo od roku 1995. Wielokrotna zwyciężczyni turniejów Wielkiego Szlema (ma wszystkie tytuły zarówno w singlu, jak i w deblu). Złota medalistka z Sydney i Pekinu (debel).
Victoria Azarenka białoruska tenisistka urodzona 31 lipca 1989 roku. Zwyciężczyni Australian Open w 2012 roku, liderka rankingu WTA.
Venus Williams Starsza siostra Sereny, urodzona 17 czerwca 1980. Debiutowała jako zawodniczka zawodowa w 1994 roku. Posiada wiele tytułów z turniejów Wielkiego Szlema (najwięcej triumfów odniosła w Wimbledonie). Wraz z siostrą ma wszystkie tytuły Wielkiego Szlema w deblu. Złota medalistka z Sydney (singiel/debel) oraz Pekinu (debel).
Flavia Pennetta Urodziła się w 1982 roku. Jest to obecnie najlepsza włoska tenisistka, znana jest z solidności we wszystkich elementach gry. W 2010 wraz z Giselą Dulko osiągnęła status lidera rankingu w grze deblowej. Triumfatorka Australian Open w grze podwójnej. Kawaler Orderu Zasługi Republiki Italii.
Opis marki
Sklep GoldenSet.pl ma podpisaną umowę z firmą Amer Sports - jedynym dystrybutorem marki Wilson i właścicielem znaku towarowego Wilson - kupuj u autoryzowanego sprzedawcy!. Wilson to amerykańska marka związana z takimi sportami jak: tenis, golf, baseball i football amerykański. Firma ma bogatą historię a sportowcy używający produktów tej marki odnosili i odnoszą wielkie sukcesy.
Wilson ma jedną z największych "stajni" zawodników tenisowych. Produktów tej marki używają tacy zawodnicy jak: Victoria Azarenka, Juan Martin Del Potro, Roger Federer, siostry Williams, Justine Henin, Petra Kvitova, Flavia Pennetta, Sabina Lisicki, Feliciano Lopez czy Laura Robson.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.