Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
Uniwersalne okulary sportowe, nadające się do różnych dyscyplin sportowych jak i do codziennego użytku. Zapewniają 100% ochrony oczu przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym UV. Soczewki: G15 Green Mirror (kat. 3) W zestawie: woreczek z mikrofibry
Wykonane są z lekkiego i wytrzymałego tworzywa Grilamid TR 90. Jest to to wysokiej jakości odmiany nylon, wyjątkowo elastyczny i wytrzymały na uderzenia. Poliwęglanowa powłoka soczewek zapobiega porysowaniu co zapewnia zawsze idealny widok.
SOCZEWKI W ZESTAWIE:
G15 Green Mirror
Transmisja światła: 8%-18% Zabezpieczenia: S 3
ochrona przed intensywnym światłem słonecznym
ochrona przed promieniowaniem podczerwonym
wzmocnienie kontrastu
Cechy:
zapewniają 100% ochrony oczu przed szkodliwym promieniowaniem
UV
wykonane z elastycznego, odpornego na złamania, lekkiego i antyalergicznego
materiału Grilamid TR 90
odporne na zarysowania poliwęglanowe soczewki
woreczek z mikrofibry do okularów w zestawie
Wymiary okularów:
Szerokość soczewki
Wysokość soczewki
Szerokość mostka
Szerokość całej ramki od zewnątrz
Długość zausznika do zgięcia
63 mm
43 mm
18 mm
143 mm
125 mm
Seria Demon All Sport - Są to lekkie a zarazem bardzo elastyczne i wytrzymałe
okulary sportowe przeznaczone do różnych dyscyplin sportowych, jak i do
codziennego użytku. Ich cechą szczególną jest modny, sportowy design i wysoka uniwersalność. Soczewki 3 kategorii o absorpcji światła do 92 % gwarantują dobrą ochronę przed oślepiającym światłem słonecznym i szkodliwym promieniowaniem UV.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.