Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
DJI jako firma specjalizuje się w dostarczaniu klientom niesamowitych "zabawek". Jedną z nich jest wielowirnikowiec
DJI PHANTOM, który jest dedykowany kamerom GoPro.
Bez problemu zabiera na pokład kamerę pozwalając na uzyskanie wyjątkowych ujęć z lotu ptaka.
DJI PHANTOM
jest pierwszym tak małym, gotowym do lotu, wielowirnikowym multikopterem pionowego startu firmy DJI przeznaczonym do filmowania z powietrza. Oprócz atrakcyjnego wzornictwa
urządzenie to ma wbudowany system autopilota Naza-M+GPS, pozwalający na stabilną i niezawodną charakterystykę lotu. Urządzenie posiada dedykowany kontroler R/C. Parametry
lotu oraz jego funkcje zostały zaprogramowane, ustawione i dostrojone przez inżynierów DJI przed opuszczeniem fabryki, więc Phantom jest gotowy do lotu zaraz po zakupie.
Łatwość obsługi oraz stabilność lotu sprawiają, że filmowanie z powietrza to pestka.
Kompaktowa obudowa ułatwia transport oraz noszenie Phantoma w plecaku podczas Twoich wypadów, co więcej możesz zamocować na nim swoją kamerę GoPro lub inną lekką i poręczną kamerkę,
by zrobić ujęcia z powietrza, które wzbogacą Twoje filmy o nowe, niepowtarzalne ujęcia.
Cechy:
Atrakcyjna i wysoce zintegrowana konstrukcja.
Gotowość do lotu po wyjęciu z pudełka.
Stabilny, zwinny i łatwy w pilotażu.
Wiele trybów sterowania lotem, w tym zawisu.
Inteligentna kontrola położenia (IOC)
Zabezpieczenie przed upadkiem, auto powrót i lądowanie.
Zabezpieczenie przed niskim poziomem naładowania.
Jasne wskaźniki LED ułatwiające ustalenie położenia podczas lotu.
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.