Solidny, stabilnie stojący, stalowy kosz odporny na warunki atmosferyczne z widocznym logo HEAD po obu stronach na maksymalnie 70 piłek.
Kolory: czarny
Przystosowany do szybkiego zbierania (nabicie piłek poprzez spód kosza).
Zawodnicy używający marki Head
|
Swietłana Kuzniecowa Urodzona w Sankt Petersburgu 27 czerwca 1985. Status profesjonalny od 2000 roku. Wygrała US Open 2004 oraz Roland Garros 2009. Ma także tytuł Australian Open 2005 w deblu.
|
|
Marat Safin Brat Dinary, urodzony 27 stycznia 1980. Status profesjonalny od 1997. Ma na koncie tytuł Australian Open 2005 oraz US Open 2000. Był pierwszą rakietą ATP 20 listopada 2000 r.
|
|
Novak Djoković Tenisista pochodzenia serbskiego (ur. 22 maja 1987). Status profesjonalny od roku 2003. Brązowy medalista z Pekinu. Zwycięzca Australian Open 2008,2011,2012, 2015 oraz US Open 2011 i Wimbledon 2011 oraz 2014. Od 2011 roku jest najlepszą rakietą na świecie.
|
|
Robin Soderling szwedzki tenisista urodzony 14 sierpnia 1984. Jedyny pogromca Rafaela Nadala na kortach Roland Garros w historii tenisa. Zwycięzca 9 turniejów ATP.
|
Opis marki
Lista produktów Head jest prawdziwie imponująca: rakiety do tenisa i squasha, piłki tenisowe, obuwie tenisowe, sprzęt do badmintona, narty zjazdowe, wiązania narciarskie i buty narciarskie, deski snowboardowe, wiązania i buty snowboardowe), wiązania narciarskie Tyrolia, Mares / Dacor (sprzęt do nurkowania).
We wszystkich dziedzinach swojej działalności zarówno pod względem jakości jak i technologii firma HEAD może poszczycić się pozycją w najściślejszej czołówce, sprzęt HEAD doceniany jest przez wielu czołowych sportowców, należą do nich miedzy innymi: Lindsey Vonn, Bode Miller, Aksel Lund Svindal, Maria Riesch, Anja Pärson, Hermann Maier, Didier Cuche, Ted Ligety, Elisabeth Görgl, Novak Djokovic, Andrew Murray, Robin Soderling, Marin Cilic, Ivan Ljubicic, Maria Sharapova, Svetlana Kuznetsova, Victoria Azarenka, Patty Schnyder, Anthony Clark, Karim Darwish i Jack Huczek.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.