Dobra dla graczy zaglądających na kort niezbyt często.
- Piłka bezciśnieniowa przystosowana do wszelkiego rodzaju nawierzchni
- Połączenie gum naturalnych i syntetycznych.
Zestaw zawiera wiaderko i 84 szt. piłek Head LONG LIFE.
Zawodnicy używający marki Head
|
Robin Soderling szwedzki tenisista urodzony 14 sierpnia 1984. Jedyny pogromca Rafaela Nadala na kortach Roland Garros w historii tenisa. Zwycięzca 9 turniejów ATP.
|
|
Swietłana Kuzniecowa Urodzona w Sankt Petersburgu 27 czerwca 1985. Status profesjonalny od 2000 roku. Wygrała US Open 2004 oraz Roland Garros 2009. Ma także tytuł Australian Open 2005 w deblu.
|
|
Marat Safin Brat Dinary, urodzony 27 stycznia 1980. Status profesjonalny od 1997. Ma na koncie tytuł Australian Open 2005 oraz US Open 2000. Był pierwszą rakietą ATP 20 listopada 2000 r.
|
|
Maria Sharapova rosyjska tenisistka urodzona 19 kwietnia 1987 roku. Zwyciężczyni 4 turniejów wielkoszlemowych i ponad 20 imprez WTA. Znana z wyrazistego stylu na korcie i poza nim. Wygrała każdy z 4 turniejów Wielkiego Szlema.
|
Opis marki
Lista produktów Head jest prawdziwie imponująca: rakiety do tenisa i squasha, piłki tenisowe, obuwie tenisowe, sprzęt do badmintona, narty zjazdowe, wiązania narciarskie i buty narciarskie, deski snowboardowe, wiązania i buty snowboardowe), wiązania narciarskie Tyrolia, Mares / Dacor (sprzęt do nurkowania).
We wszystkich dziedzinach swojej działalności zarówno pod względem jakości jak i technologii firma HEAD może poszczycić się pozycją w najściślejszej czołówce, sprzęt HEAD doceniany jest przez wielu czołowych sportowców, należą do nich miedzy innymi: Lindsey Vonn, Bode Miller, Aksel Lund Svindal, Maria Riesch, Anja Pärson, Hermann Maier, Didier Cuche, Ted Ligety, Elisabeth Görgl, Novak Djokovic, Andrew Murray, Robin Soderling, Marin Cilic, Ivan Ljubicic, Maria Sharapova, Svetlana Kuznetsova, Victoria Azarenka, Patty Schnyder, Anthony Clark, Karim Darwish i Jack Huczek.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.