Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
Prince Pro Black SP 850 został stworzony dla graczy, którzy szukają klasycznej, zawodniczej ramy z nieco większą wagą dla dodatkowej stabilności. Wbudowany system Large-O-ports. Kontrola oraz czucie rakiety to motywy przewodnie Black SP 850. Polecana zaawansowanym graczom.
Przedostatni model z serii Pro pod względem zaawansowania. Dla graczy zaawansowanych, pewnych swoich umiejętności.
Konstrukcja rakiety: 100% grafit; Naciąg: Synthetic Gut z Duraflex;
Zastosowane technologie
Elitarna wydajność modeli - to cecha rakiet oznaczonych mianem PRO. PRO to niedościgniona moc, czucie oraz niska waga - stworzone z myślą o zaawansowanych graczach.
Specjalne otwory (Large O-ports) na ramie na godzinie 3,12 oraz 9 redukują aerodynamiczne opory oraz przyśpieszają zamach o 24%.
Power Ring to rewolucja w świecie squasha od Prince'a, który opatentował tą technologię. Główne struny owinięte są wokół wypukłego pierścienia. Power Ring dostarcza w ten sposób jeszcze więcej mocy.
Parametry
Parametr
Wartość
Jedn
Rozmiar główki
464
[cm2]
Waga (bez naciągu)
135
[g]
Balans
37.5
[cm]
Materiał
grafit
Układ strun
16x16
Pokrowiec
Tak (pełny)
Długość
68.6
[cm]
Poziom zaawansowania
zaawansowani
Opis marki
Prince wdarł się do świata tenisa dzięki sponsorowaniu najlepszych zawodników na świecie w tym Maria Szarapova, Nikolay Davydenko,
Jennifer Capriati, Patrick Rafter, Jimmy Connors i Martina Navratilova.
Ich sukcesy oraz doskonała gra pozwoliła Prince'owi rozwinąc technologie a także zainteresować ludzi tenisem na nowo.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.