Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
Torba na ramię Zug to wspaniały organizer, w którym w prosty sposób ulokujesz swoje najważniejsze rzeczy. Odpowiednio regulowany pas pozwoli Ci na jej szybkie założenie.
Pojemność: 3,6l
Wymiary: 36x16x8cm
Wykonana została z wysokiej jakości materiału, dzięki czemu jest w pełni wentylowana. Gwarantuje Ci to komfort noszenia organizera Zug w czasie każdej pory roku. Został on wyposażony w specjalne kieszenie, w których widoczne są wytrzymałe zamki. Otwieranie poszczególnych kieszeni jest więc dla nas bardzo proste. W 1 kieszeni uda się nam schować telefon, pieniądze, jak i inne dokumenty. W kolejnej kieszeni umieścimy klucz bądź karty bankowe. Torba posiada jeszcze trzy mniejsze kieszenie, zapinaną na zamek oraz znajdującą się pod nią kieszeń, zapinaną na magnes. Ostatnia przegroda została umieszczona z tyłu torby. Dzięki takiej konstrukcji Zug posiada szerokie zastosowanie podczas podróżowania, jak i wykonywania pracy.
Swiss Bag Company jest szwajcarską firmą, która specjalizuje się w tworzeniu, jak i dystrybucji takiego asortymentu, jak: walizki, torebki i plecaki. Swoją działalność prowadzi już od 2003 roku.
Zdobywając coraz większe doświadczenie w sprzedaży toreb, walizek i plecaków, Swiss Bag zdecydowała się na dystrybucję wyrobów ze Szwajcarii. Produkty z charakterystycznym Krzyżem dostępne są na rynkach prawie całego świata.
Wszystkie znaki handlowe stanowią znak rozpoznawczy firmy, która poprowadzi każdego klienta do wyboru odpowiedniego produktu.
Motto firmy SwissBags to "Indywidualne podejście do klienta".
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.