Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
But przeznaczony dla młodszych graczy. Doskonały by wprowadzić w ten sport każdego młodego
tenisistę.
Babolat Drive 2 Junior zapobiega obciążeniom stawów dzięki technologii Vibrakill ,który efektywnie absorbuje wszelkie wstrząsy i oddaje energię.
Podeszwa z super wytrzymałej gumy Michelin zapobiega zużyciu i pęknięciom.
Dobre buty na początku przygody z tenisem pozwalają ukształtować prawidłową
sylwetkę oraz nawyki w grze.
Technologie:
MICHELIN HIGH TECH SOLE
Nowa koncepcja dla jeszcze większej wytrzymałości podeszwy. Wyprodukowana przy współudziale Michelin R&D Team (laboratorium badawczo-rozwojowe) podeszwa buta została zaprojektowana specjalnie dla Propulse. Jest o 40 proc. Bardziej odporna na zużycie i pęknięcia od innych butów potwierdzone podczas testów na ścieranie i ścieranie termiczne zgodnie z normą NF G 62.001. Porównanie Propulse i butów innych producentów z tej półki cenowej.
VIBRAKILL System efektywnie absorbujący
wstrząsy. Wbudowany w piętę buta utrzymuje komfort i optymalnie oddaje
energię. Według testów porównawczych w Centre Technique de la Chaussure et du Cuir efektywność tłumienia Vibrakill jest 26 proc. większa od średniej dla innych butów z tego segmentu cenowego.
Babolat – Przez ostatnie 135 lat Babolat konsekwentnie zapisywał kolejne karty w historii tenisa. Dziś oferuje technologie dedykowane wszystkim pasjonatom tenisa - zarówno mistrzom, jak i stawiającym pierwsze kroki na korcie.
Ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w bliskiej współpracy z zawodnikami z teamu Babolata skutkuje błyskawicznym rozwojem i doskonaleniem produktów.
Dowodem na to jest stała obecność zawodników Babolat Team w najlepszej 10 list ATP i WTA.
Rozmiarówka junior:
CM
21
21+
21,5
22
22+
22,5
23
23,5
24
USA
1,5
2
2,5
3
3,5
4
4,5
5
5,5
UK
1
1,5
2
2,5
3
3,5
4
4,5
5
EU
33
33,5
34
35
35,5
36
36,5
37
38
Zawodnicy używający marki Babolat
Aravane Rezai Francuska tenisistka pochodzenia irańskiego, urodzona 14 marca 1987. Zwyciężyła w 4 turniejach, w tym w dużej imprezie w Madrycie w 2010 roku. Znana jest z agresywnego stylu gry, pomimo niskiego wzrostu.
Andy Roddick Amerykanin urodzony 30 sierpnia 1982. Status profesjonalny od 2000 roku. Mistrz US Open 2003 oraz zwycięzca Pucharu Davisa w 2007 r. W 2003 był pierwszą rakietą ATP.
Agnieszka Radwańska Polska tenisistka urodzona 6 marca 1989 w Krakowie. Zdobywczyni nagrody WTA w kategorii Debiut roku za rok 2006. Druga w historii Polka, która dotarła do ćwierćfinału imprezy Wielkiego Szlema (Australian Open oraz Wimbledon).
Na Li Chińska tenisistka urodzona 26 lutego 1982 roku. Zwyciężyła w Roland Garros w 2011 roku. Znana jest z bardzo solidnej gry w każdym elemencie. Gra bardzo konsekwentnie i skutecznie.
Opis marki
Francuska firma zajmująca się produkcją sprzętu tenisowego. Firma Babolat produkuje między innymi rakiety tenisowe, buty, naciągi do rakiet tenisowych, odzież tenisową itp.
Firma istnieje od 1875 roku. Tym dużym rodzinnym przedsiębiorstwem z siedzibą w Lyonie kieruje dziś Eric Babolat (przedstawiciel piątej generacji właścicieli).
Naciągami Babolat grali w przeszłości m.in. Stan Smith, Arthur Ashe, Björn Borg, Yannick Noah, Boris Becker, Pete Sampras, Lindsay Davenport.
Dzisiaj rakietami firmy posługują się m.in. Rafael Nadal (Aeropro Drive), Andy Roddick (Pure Drive Roddick), Carlos Moyá (Pure Drive), Florent Serra (Pure Control), Julien Benneteau (Pure Drive+), Dinara Safina (Aero Storm), Kim Clijsters (Pure Drive), Nadieżda Pietrowa (Pure Storm MP), Anna Smashnova (Drive Z Tour), Anastazja Pawluczenkowa (Pure Drive), Agnieszka Radwańska (Drive Z Tour), Jerzy Janowicz (Pure Drive).
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.