Plecak tenisowy, posiadający sporo kieszeni na akcesoria. Wymiary: 35 x 24 x 28.5 cm, pojemność 40 litrów.
- Szerokie paski na ramiona.
- Pokrowiec przeciwdeszczowy w komplecie.
- Schowek na mp3.
- Wyprofilowany, dzięki czemu wygodnie się go nosi na plecach.
Zawodnicy używający marki Head
|
Andy Murray Szkocki tenisista urodzony 15 maja 1987. Karierę zawodową rozpoczął oficjalnie w 2005 roku. Ma na koncie wiele wygranych turniejów ATP. Po raz pierwszy w 10 ATP znalazł się w roku 2008.
|
|
Tommy Haas Niemiecki tenisista urodzony 3 kwietnia 1978 w Hamburgu. Jako zawodowiec gra od roku 1996. Srebrny medalista z Olimpiady w Sydney. Najwyżej w rankingu ATP (2 miejsce) był 13 maja 2002.
|
|
Robin Soderling szwedzki tenisista urodzony 14 sierpnia 1984. Jedyny pogromca Rafaela Nadala na kortach Roland Garros w historii tenisa. Zwycięzca 9 turniejów ATP.
|
|
Maria Sharapova rosyjska tenisistka urodzona 19 kwietnia 1987 roku. Zwyciężczyni 4 turniejów wielkoszlemowych i ponad 20 imprez WTA. Znana z wyrazistego stylu na korcie i poza nim. Wygrała każdy z 4 turniejów Wielkiego Szlema.
|
Opis marki
Lista produktów Head jest prawdziwie imponująca: rakiety do tenisa i squasha, piłki tenisowe, obuwie tenisowe, sprzęt do badmintona, narty zjazdowe, wiązania narciarskie i buty narciarskie, deski snowboardowe, wiązania i buty snowboardowe), wiązania narciarskie Tyrolia, Mares / Dacor (sprzęt do nurkowania).
We wszystkich dziedzinach swojej działalności zarówno pod względem jakości jak i technologii firma HEAD może poszczycić się pozycją w najściślejszej czołówce, sprzęt HEAD doceniany jest przez wielu czołowych sportowców, należą do nich miedzy innymi: Lindsey Vonn, Bode Miller, Aksel Lund Svindal, Maria Riesch, Anja Pärson, Hermann Maier, Didier Cuche, Ted Ligety, Elisabeth Görgl, Novak Djokovic, Andrew Murray, Robin Soderling, Marin Cilic, Ivan Ljubicic, Maria Sharapova, Svetlana Kuznetsova, Victoria Azarenka, Patty Schnyder, Anthony Clark, Karim Darwish i Jack Huczek.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.