W opakowaniu 1 szt.
Dostpny kolor: biay.
Uywana w zawodniczych rakietach Babolata z serii PURE i AERO.
Wchania a o 25% wicej potu ni standardowy grip. Lepka powierzchnia gwarantuje komfort trzymania rakiety.
Seria: PRO FEEL
Absorpcja: 1,4
Grubo: 2mm
Waga: 17,4g
W dotyku: lepka
Zawodnicy uywajcy marki Babolat
|
Dinara Safina Rosyjska tenisistka urodzona 27 kwietnia 1986. Od 2001 roku gra jako zawodowiec. Najwikszym jej osigniciem byy finay imprez Wielkiego Szlema w Australian Open oraz Roland Garros. Srebra medalistka z Pekinu. W 2011 roku zakoczya karier.
|
|
Alejandro Falla Kolumbijski tenisista urodzony 14 listopada 1983 roku. Zwycizca wielu turniejw Challengerowych.
|
|
Fernando Gonzlez Chilijski tenisista urodzony 29 lipca 1980.Od 1999 gra zawodowo. Gwne sukcesy odnis na Olimpiadach - brzowy i zoty medal w deblu z Aten oraz srebrny z Pekinu w grze pojedynczej.
|
|
Na Li Chiska tenisistka urodzona 26 lutego 1982 roku. Zwyciya w Roland Garros w 2011 roku. Znana jest z bardzo solidnej gry w kadym elemencie. Gra bardzo konsekwentnie i skutecznie.
|
Opis marki
Francuska firma zajmujca si produkcj sprztu tenisowego. Firma Babolat produkuje midzy innymi rakiety tenisowe, buty, nacigi do rakiet tenisowych, odzie tenisow itp.
Firma istnieje od 1875 roku. Tym duym rodzinnym przedsibiorstwem z siedzib w Lyonie kieruje dzi Eric Babolat (przedstawiciel pitej generacji wacicieli).
Nacigami Babolat grali w przeszoci m.in. Stan Smith, Arthur Ashe, Bjrn Borg, Yannick Noah, Boris Becker, Pete Sampras, Lindsay Davenport.
Dzisiaj rakietami firmy posuguj si m.in. Rafael Nadal (Aeropro Drive), Andy Roddick (Pure Drive Roddick), Carlos Moy (Pure Drive), Florent Serra (Pure Control), Julien Benneteau (Pure Drive+), Dinara Safina (Aero Storm), Kim Clijsters (Pure Drive), Nadieda Pietrowa (Pure Storm MP), Anna Smashnova (Drive Z Tour), Anastazja Pawluczenkowa (Pure Drive), Agnieszka Radwaska (Drive Z Tour), Jerzy Janowicz (Pure Drive).
Recenzje
Informujemy, że nie prowadzimy działań w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziły od użytkowników, którzy mieli styczność z produktem.