Regulowana taśma neoprenowa. Uciska ścięgna i stabilizuje stawy, pozwalając na bezpieczniejszą, bardziej komfortową grę.
Zapewnia tłumienie wstrząsów i absorbuje wibracje.
Rozmiar uniwersalny, regulowany.
Zadbaj o zdrowie i uniknij kontuzji.
Zawodnicy używający marki Babolat
|
Andy Roddick Amerykanin urodzony 30 sierpnia 1982. Status profesjonalny od 2000 roku. Mistrz US Open 2003 oraz zwycięzca Pucharu Davisa w 2007 r. W 2003 był pierwszą rakietą ATP.
|
|
Alejandro Falla Kolumbijski tenisista urodzony 14 listopada 1983 roku. Zwycięzca wielu turniejów Challengerowych.
|
|
Caroline Wozniacki Duńska tenisistka pochodzenia polskiego (urodzona 11 lipca 1990 w Odense). Status profesjonalny od 2005. Pomimo braku zwycięstwa w turnieju wielkoszlemowym udało jej się utrzymać przez ponad rok pozycję lidera listy WTA.
|
|
Aravane Rezai Francuska tenisistka pochodzenia irańskiego, urodzona 14 marca 1987. Zwyciężyła w 4 turniejach, w tym w dużej imprezie w Madrycie w 2010 roku. Znana jest z agresywnego stylu gry, pomimo niskiego wzrostu.
|
Opis marki
Francuska firma zajmująca się produkcją sprzętu tenisowego. Firma Babolat produkuje między innymi rakiety tenisowe, buty, naciągi do rakiet tenisowych, odzież tenisową itp.
Firma istnieje od 1875 roku. Tym dużym rodzinnym przedsiębiorstwem z siedzibą w Lyonie kieruje dziś Eric Babolat (przedstawiciel piątej generacji właścicieli).
Naciągami Babolat grali w przeszłości m.in. Stan Smith, Arthur Ashe, Björn Borg, Yannick Noah, Boris Becker, Pete Sampras, Lindsay Davenport.
Dzisiaj rakietami firmy posługują się m.in. Rafael Nadal (Aeropro Drive), Andy Roddick (Pure Drive Roddick), Carlos Moyá (Pure Drive), Florent Serra (Pure Control), Julien Benneteau (Pure Drive+), Dinara Safina (Aero Storm), Kim Clijsters (Pure Drive), Nadieżda Pietrowa (Pure Storm MP), Anna Smashnova (Drive Z Tour), Anastazja Pawluczenkowa (Pure Drive), Agnieszka Radwańska (Drive Z Tour), Jerzy Janowicz (Pure Drive).
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.