Obszernych rozmiarów, a jednocześnie bardzo praktyczny w codziennym użytku plecak tenisowy. Zmieści odzież, dwie rakiety, buty,akcesoria, butelki - słowem wszystko co potrzebujesz zabrać na trening bądź mecz towarzyski. Najwyższy stosunek jakości do ceny. Wymiary 34 x 50 x 22 cm.
- przedział mieszczący 2 rakiety
- wewnętrzny uchwyt na rakiety
- oddzielny przedział na buty
- przedział z zapinką na telefon, dokumenty, klucze itp.
- dwa siatkowe uchwyty na butelkę po bokach
- paski do przypięcia plecaka wokół ciała - uchwyt na telefon
- regulowane szelki
- plecy i szelki wykonane z miękkiej pianki dla komfortu noszenia
- odblaski w wielu miejscach widoczne po ciemku dla bezpieczeństwa
- Kołnierzyk nad głównym zamkiem, który chroni zamek przed wilgocią i deszczem
Kolorystyka czarno-pomarańczowa - nawiązująca do serii Fischera (czarno-seledynowej) z roku 2008.
Opis marki
Pacific to firma znana z najwyższej jakości. Od 1972 roku swoje naciągi produkuje głównie w Niemczech i Nowej Zelandii, gdzie posiada własne fabryki. To oficjalny partner ATP i dostawca naciągów dla wielu najlepszych tenisistów. W listopadzie 2009 r. firma Pacific ogłosiła, że kupiła tenisowy dział Fischera.
Połączeniem technologii Fischera oraz staranności Pacifica jest nowa kolekcja rakiet, które dostępne są na polskim rynku. Udoskonalona technologia BasaltX polega na zastosowaniu włókien bazaltowych do produkcji rakiet. Włókna te zapewniają dużo większa elastyczność materiału, z którego wykonana jest rakieta przy jednoczesnej wysokiej wytrzymałości porównywalnej do karbonu. Bardziej miękkie włókna skracają czas wibracji ramy podczas uderzenia, co znacząco wpływa na kontrolę, komfort oraz zdrowie tenisistów. Co warte odnotowania Pacific nie pozwolił sobie na stosowanie włókien bazaltowych pochodzących z Chin tak jak czyni to wielu producentów rakiet. 100% materiału powstaje w firmie technologicznej ASA.Tec w Austrii co przesądza o wyjątkowej jakości kolekcji Pacifica.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.