W opakowaniu 1 szt.
Dostpny kolor: czarny.
Stosowany w rakietach z kolekcji CONTEST i CLASSIC.
Owijka o duej lepkoci
Specjalnie wykonana powierzchnia redukujca polizg spoconej doni.
Doskonay stosunek jakoci do ceny.
Seria: BASIC
Absorpcja: 1,1
Grubo: 1,90 mm
Waga: 16,7g
W dotyku: lepka
Zawodnicy uywajcy marki Babolat
|
Rafael Nadal Hiszpan urodzony 3 czerwca 1986 na Majorce. Gra zawodowo od 2001. Zoty medalista z Pekinu 2008. Zwycia 9 razy w turniejach wielkiego szlema. Byy lider listy rankingowej ATP, obecnie zajmuje drug pozycj.
|
|
Aravane Rezai Francuska tenisistka pochodzenia iraskiego, urodzona 14 marca 1987. Zwyciya w 4 turniejach, w tym w duej imprezie w Madrycie w 2010 roku. Znana jest z agresywnego stylu gry, pomimo niskiego wzrostu.
|
|
Dinara Safina Rosyjska tenisistka urodzona 27 kwietnia 1986. Od 2001 roku gra jako zawodowiec. Najwikszym jej osigniciem byy finay imprez Wielkiego Szlema w Australian Open oraz Roland Garros. Srebra medalistka z Pekinu. W 2011 roku zakoczya karier.
|
|
Alejandro Falla Kolumbijski tenisista urodzony 14 listopada 1983 roku. Zwycizca wielu turniejw Challengerowych.
|
Opis marki
Francuska firma zajmujca si produkcj sprztu tenisowego. Firma Babolat produkuje midzy innymi rakiety tenisowe, buty, nacigi do rakiet tenisowych, odzie tenisow itp.
Firma istnieje od 1875 roku. Tym duym rodzinnym przedsibiorstwem z siedzib w Lyonie kieruje dzi Eric Babolat (przedstawiciel pitej generacji wacicieli).
Nacigami Babolat grali w przeszoci m.in. Stan Smith, Arthur Ashe, Bjrn Borg, Yannick Noah, Boris Becker, Pete Sampras, Lindsay Davenport.
Dzisiaj rakietami firmy posuguj si m.in. Rafael Nadal (Aeropro Drive), Andy Roddick (Pure Drive Roddick), Carlos Moy (Pure Drive), Florent Serra (Pure Control), Julien Benneteau (Pure Drive+), Dinara Safina (Aero Storm), Kim Clijsters (Pure Drive), Nadieda Pietrowa (Pure Storm MP), Anna Smashnova (Drive Z Tour), Anastazja Pawluczenkowa (Pure Drive), Agnieszka Radwaska (Drive Z Tour), Jerzy Janowicz (Pure Drive).
Recenzje
Informujemy, że nie prowadzimy działań w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziły od użytkowników, którzy mieli styczność z produktem.