Solidny, stabilnie stojący, stalowy kosz odporny na warunki atmosferyczne z widocznym logo HEAD po obu stronach na maksymalnie 70 piłek.
Kolory: czarny
Przystosowany do szybkiego zbierania (nabicie piłek poprzez spód kosza).
Zawodnicy używający marki Head
|
Marat Safin Brat Dinary, urodzony 27 stycznia 1980. Status profesjonalny od 1997. Ma na koncie tytuł Australian Open 2005 oraz US Open 2000. Był pierwszą rakietą ATP 20 listopada 2000 r.
|
|
Andy Murray Szkocki tenisista urodzony 15 maja 1987. Karierę zawodową rozpoczął oficjalnie w 2005 roku. Ma na koncie wiele wygranych turniejów ATP. Po raz pierwszy w 10 ATP znalazł się w roku 2008.
|
|
Maria Sharapova rosyjska tenisistka urodzona 19 kwietnia 1987 roku. Zwyciężczyni 4 turniejów wielkoszlemowych i ponad 20 imprez WTA. Znana z wyrazistego stylu na korcie i poza nim. Wygrała każdy z 4 turniejów Wielkiego Szlema.
|
|
Tommy Haas Niemiecki tenisista urodzony 3 kwietnia 1978 w Hamburgu. Jako zawodowiec gra od roku 1996. Srebrny medalista z Olimpiady w Sydney. Najwyżej w rankingu ATP (2 miejsce) był 13 maja 2002.
|
Opis marki
Lista produktów Head jest prawdziwie imponująca: rakiety do tenisa i squasha, piłki tenisowe, obuwie tenisowe, sprzęt do badmintona, narty zjazdowe, wiązania narciarskie i buty narciarskie, deski snowboardowe, wiązania i buty snowboardowe), wiązania narciarskie Tyrolia, Mares / Dacor (sprzęt do nurkowania).
We wszystkich dziedzinach swojej działalności zarówno pod względem jakości jak i technologii firma HEAD może poszczycić się pozycją w najściślejszej czołówce, sprzęt HEAD doceniany jest przez wielu czołowych sportowców, należą do nich miedzy innymi: Lindsey Vonn, Bode Miller, Aksel Lund Svindal, Maria Riesch, Anja Pärson, Hermann Maier, Didier Cuche, Ted Ligety, Elisabeth Görgl, Novak Djokovic, Andrew Murray, Robin Soderling, Marin Cilic, Ivan Ljubicic, Maria Sharapova, Svetlana Kuznetsova, Victoria Azarenka, Patty Schnyder, Anthony Clark, Karim Darwish i Jack Huczek.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.