Najwy�szej jako�ci pi�ki ci�nieniowe na wszystkie nawierzchnie.
Technologia NanoPlay zwi�ksza jeszcze bardziej wytrzyma�o�� tej pi�ki, dzi�ki tej technologii powietrze z pi�ki uchodzi du�o wolniej ni� w innych dost�pnych na rynku, co powoduje, �e pi�ka odbija si� w spos�b bardziej przewidywalny.
Zawodnicy u�ywaj�cy marki Wilson
 |
Victoria Azarenka bia�oruska tenisistka urodzona 31 lipca 1989 roku. Zwyci�czyni Australian Open w 2012 roku, liderka rankingu WTA.
|
 |
Serena Williams Urodzi�a si� 26 wrze�nia 1981. Ameryka�ska tenisistka, graj�ca zawodowo od roku 1995. Wielokrotna zwyci�czyni turniej�w Wielkiego Szlema (ma wszystkie tytu�y zar�wno w singlu, jak i w deblu). Z�ota medalistka z Sydney i Pekinu (debel).
|
 |
Roger Federer Urodzi� si� 8 sierpnia 1981. Tenisista pochodz�cy ze Szwajcarii, jako zawodowiec gra od roku 1998. Z�oty medalista z Pekinu w deblu. Ma na koncie wszystkie tytu�y Wielkiego Szlema.
|
 |
Venus Williams Starsza siostra Sereny, urodzona 17 czerwca 1980. Debiutowa�a jako zawodniczka zawodowa w 1994 roku. Posiada wiele tytu��w z turniej�w Wielkiego Szlema (najwi�cej triumf�w odnios�a w Wimbledonie). Wraz z siostr� ma wszystkie tytu�y Wielkiego Szlema w deblu. Z�ota medalistka z Sydney (singiel/debel) oraz Pekinu (debel).
|
Opis marki
Sklep GoldenSet.pl ma podpisan� umow� z firm� Amer Sports - jedynym dystrybutorem marki Wilson i w�a�cicielem znaku towarowego Wilson - kupuj u autoryzowanego sprzedawcy!. Wilson to ameryka�ska marka zwi�zana z takimi sportami jak: tenis, golf, baseball i football ameryka�ski. Firma ma bogat� histori� a sportowcy u�ywaj�cy produkt�w tej marki odnosili i odnosz� wielkie sukcesy.
Wilson ma jedn� z najwi�kszych "stajni" zawodnik�w tenisowych. Produkt�w tej marki u�ywaj� tacy zawodnicy jak: Victoria Azarenka, Juan Martin Del Potro, Roger Federer, siostry Williams, Justine Henin, Petra Kvitova, Flavia Pennetta, Sabina Lisicki, Feliciano Lopez czy Laura Robson.
Recenzje
Informujemy, że nie prowadzimy działań w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziły od użytkowników, którzy mieli styczność z produktem.