Wygodna torba w bardzo atrakcyjnej cenie z mega popularnej linii Tour. Pomieci potrzebne akcesoria.
- atwo dostpne, profilowane otwarcie.
- Wygodne, odczepialne szelki na plecy z antypolizgowym materiaem i klipsami.
- Dua gwna przegroda.
- Bardzo dua boczna kiesze na akcesoria.
- Uchwyt rczny.
Zawodnicy uywajcy marki Wilson
|
Venus Williams Starsza siostra Sereny, urodzona 17 czerwca 1980. Debiutowaa jako zawodniczka zawodowa w 1994 roku. Posiada wiele tytuw z turniejw Wielkiego Szlema (najwicej triumfw odniosa w Wimbledonie). Wraz z siostr ma wszystkie tytuy Wielkiego Szlema w deblu. Zota medalistka z Sydney (singiel/debel) oraz Pekinu (debel).
|
|
Serena Williams Urodzia si 26 wrzenia 1981. Amerykaska tenisistka, grajca zawodowo od roku 1995. Wielokrotna zwyciczyni turniejw Wielkiego Szlema (ma wszystkie tytuy zarwno w singlu, jak i w deblu). Zota medalistka z Sydney i Pekinu (debel).
|
|
Juan Martin del Potro Argentyski tenisista urodzony 23 wrzenia 1988. Status profesjonalny od roku 2006. Po raz pierwszy w karierze znalaz si w czoowej dziesitce rankingu ATP 6 padziernika 2008 roku. Zwycizca US Open 2009 w grze pojedynczej.
|
|
Victoria Azarenka biaoruska tenisistka urodzona 31 lipca 1989 roku. Zwyciczyni Australian Open w 2012 roku, liderka rankingu WTA.
|
Opis marki
Sklep GoldenSet.pl ma podpisan umow z firm Amer Sports - jedynym dystrybutorem marki Wilson i wacicielem znaku towarowego Wilson - kupuj u autoryzowanego sprzedawcy!. Wilson to amerykaska marka zwizana z takimi sportami jak: tenis, golf, baseball i football amerykaski. Firma ma bogat histori a sportowcy uywajcy produktw tej marki odnosili i odnosz wielkie sukcesy.
Wilson ma jedn z najwikszych "stajni" zawodnikw tenisowych. Produktw tej marki uywaj tacy zawodnicy jak: Victoria Azarenka, Juan Martin Del Potro, Roger Federer, siostry Williams, Justine Henin, Petra Kvitova, Flavia Pennetta, Sabina Lisicki, Feliciano Lopez czy Laura Robson.
Recenzje
Informujemy, że nie prowadzimy działań w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziły od użytkowników, którzy mieli styczność z produktem.