Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
Biomimetic 200 to rakieta przeznaczona dla zaawansowanych graczy z długim stażem i silnym zamachem. Dzięki parametrom tej rakiety będziesz w stanie przejść na wyżyny tenisowych umiejętności.
W 100% rakieta grafitowa wykonana przy użyciu Aerogelu i najnowszej technologii Biomimetic. Jest to rakieta przeznaczona dla zaawansowanych graczy, którzy chcą uzyskać optymalną kontrolę uderzenia i jednocześnie lubią rakiety o zwiększonej wadze i główce.
Tommy Robredo Hiszpan pochodzący z Hostalric. Status profesjonalny od 1998. Wielokrotny uczestnik ćwierćfinałów Roland Garros i Australian Open. Zdobył w 2004 roku wraz z innymi hiszpańskimi tenisistami Puchar Davisa.
James Blake Amerykański tenisista z Florydy (ur. 28 grudnia 1979). Na rzecz tenisa porzucił studiowanie na Harvardzie. Od 1999 gra jako zawodowiec. W 2007 zdobył dla USA Puchar Davisa. Największym osiągnięciem w Tennis Masters Cup było dojście do finału.
Nicolas Almagro Hiszpański tenisista pochodzący z Murcji (ur. 21 sierpnia 1985). Od 2003 status profesjonalny. Ma na koncie 5 wygranych turniejów ATP. Jego najwyższe miejsce w rankingu to 11 (7 lipca 2008).
Dominika Cibulkova Słowacka tenisistka pochodząca z Pieszczan, urodzona 6 maja 1989. Gra zawodowo od 2005 roku. Uczestniczyła do tej pory w 2 finałach imprez z cyklu WTA. Była również w półfinale Roland Garros (2009).
Opis marki
Angielska firma sportowa założona w 1957 roku. Produkuje sprzęt do tenisa, golfa, badmintona, squasha oraz odzież sportową. Produktami tej firmy gra między innymi Dominika Cibulkova oraz Nicolas Almagro.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.