Drodzy Klienci,
Z gĹÄbokim smutkiem informujemy, Ĺźe sklep internetowy goldenset.pl zakoĹczyĹ swojÄ dziaĹalnoĹÄ. DziÄkujemy Wam za lata wsparcia, ktĂłre umoĹźliwiĹy nam oferowanie najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug.
W zwiÄ zku z tym chcielibyĹmy poinformowaÄ, Ĺźe domena goldenset.pl jest obecnie na sprzedaĹź. JeĹli jesteĹ zainteresowany nabyciem tej cennej domeny, zachÄcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@goldenset.pl
Legendarna rakieta o małej główce i podwyższonej wadze, przeznaczona dla silnych zawodników i osób, które preferują siłowy tenis - pełny ostry wymian i piłek kończonych z niesamowitą prędkością. Jeżeli chcesz zaimponować znajomym potężnym serwisem albo niewiarygodnie silnym forehandem - sięgnij po nią.
"Prestige
czyli klasyczny, z tym kojarzy mi się ta nazwa. Wielu moich idoli z dzieciństwa
grało właśnie rakietą HEAD Prestige. Ta rakieta wciąż działa, do dnia
dzisiejszego używana jest przez najlepszych graczy.
Zawsze lubię mocno uderzyć, ale trzeba jeszcze trafić w kort. Rakieta Prestige
daje mi dużo kontroli, a to zdecydowanie pomaga mojej grze. Jeżeli poszukujesz
idealnego połączenia mocy i kontroli – Prestige jest najlepszym wyborem
dostępnym na rynku."
Robin Soderling
Wszystkie rakiety z tej serii przeznaczone są do gry agresywnej i dynamicznej. Takimi samymi rakietami grają najlepsi tenisiści z listy ATP. Gra rakietami z serii Tour wymaga odpowiedniego przygotowania fizycznego oraz technicznego. Prezentowane modele posiadają bardzo miękkie lub miękkie ramy. Miękka rama rakiety wymaga od grającego wczesnego i dalekiego zamachu oraz długiego prowadzenia po uderzeniu piłki.
Do konstrukcji ramy w modelu Prestige Mid wykorzystano materiał w technologii d3o:
Technologia
d3o™ posiada zdolność wyczucia intencji gracza przy różnych uderzeniach
(dostosowuje się do Ciebie). Przy szybkich uderzeniach (agresywna gra)
sprytne molekuły łączą się w ciągu nanosekund ekstremalnie zwiększając
sztywność rakiety dają maksymalną moc. Przy łagodnych zagraniach (slajs,
dropshot) molekuły absorbują energię dając miękkość uderzeniom dla lepszego
czucia. Co to znaczy dla gracza? Smecze są jeszcze mocniejsze a dropshoty
jeszcze bardziej dokładne, wspierając Twoją spontaniczność oraz Twoje
odważne decyzje.
Marat Safin Brat Dinary, urodzony 27 stycznia 1980. Status profesjonalny od 1997. Ma na koncie tytuł Australian Open 2005 oraz US Open 2000. Był pierwszą rakietą ATP 20 listopada 2000 r.
Tommy Haas Niemiecki tenisista urodzony 3 kwietnia 1978 w Hamburgu. Jako zawodowiec gra od roku 1996. Srebrny medalista z Olimpiady w Sydney. Najwyżej w rankingu ATP (2 miejsce) był 13 maja 2002.
Swietłana Kuzniecowa Urodzona w Sankt Petersburgu 27 czerwca 1985. Status profesjonalny od 2000 roku. Wygrała US Open 2004 oraz Roland Garros 2009. Ma także tytuł Australian Open 2005 w deblu.
Novak Djoković Tenisista pochodzenia serbskiego (ur. 22 maja 1987). Status profesjonalny od roku 2003. Brązowy medalista z Pekinu. Zwycięzca Australian Open 2008,2011,2012, 2015 oraz US Open 2011 i Wimbledon 2011 oraz 2014. Od 2011 roku jest najlepszą rakietą na świecie.
Opis marki
Lista produktów Head jest prawdziwie imponująca: rakiety do tenisa i squasha, piłki tenisowe, obuwie tenisowe, sprzęt do badmintona, narty zjazdowe, wiązania narciarskie i buty narciarskie, deski snowboardowe, wiązania i buty snowboardowe), wiązania narciarskie Tyrolia, Mares / Dacor (sprzęt do nurkowania).
We wszystkich dziedzinach swojej działalności zarówno pod względem jakości jak i technologii firma HEAD może poszczycić się pozycją w najściślejszej czołówce, sprzęt HEAD doceniany jest przez wielu czołowych sportowców, należą do nich miedzy innymi: Lindsey Vonn, Bode Miller, Aksel Lund Svindal, Maria Riesch, Anja Pärson, Hermann Maier, Didier Cuche, Ted Ligety, Elisabeth Görgl, Novak Djokovic, Andrew Murray, Robin Soderling, Marin Cilic, Ivan Ljubicic, Maria Sharapova, Svetlana Kuznetsova, Victoria Azarenka, Patty Schnyder, Anthony Clark, Karim Darwish i Jack Huczek.
Recenzje
Informujemy, Ĺźe nie prowadzimy dziaĹaĹ w celu weryfikowania dodawanych opinii o produkcie, aby pochodziĹy od uĹźytkownikĂłw, ktĂłrzy mieli stycznoĹÄ z produktem.